Dodany: 2012-10-09 10:37:24

 

Co określamy jako portfolioW karierze fotograficznej istnieje takie pojęcie jak portfolio. To bardzo tajemniczo brzmiąca nazwa, pojęcie dosyć obco brzmiące a przejawia się we wszystkich dziedzinach fotografii także tej fotografia reklamowa.

 

W fotografia reklamowa tak jak w każdej innej odmianie fotografii istnieje pojęcie tak zwanego portfolio. To po prostu zbiór dokonań coś jak cv, albo pokaz swoich dzieł wypis, rejestr. Wszystkie agencje reklamowe mają takie portfolio, jest ono zazwyczaj dostępne na stronie internetowej agencji zauważa szef fotografia reklamowa. W dobrej agencji takiej jak fotografia reklamowa portfolio ma kilkanaście stron i nawet więcej.

 

To ma prezentować siłę firmy, jej dokonania nie ma ograniczeń co do wielkości portfolio, może być bardzo duże, złożone, skonstruowane nawet z kilkunastu stron. Tu liczy się tylko jedno i to to samo co w fotografii reklamowej i każdej innej wrażenie. A te ma być jak najbardziej pozytywne i opiniotwórcze. Dzięki pozytywnym wrażeniom udaje się zbudować bardzo dobry wizerunek i wrażenie, przyćmiewające resztę..

Dodaj nowy komentarz do artykułu Co określamy jako portfolio
Nick: